Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Παρουσίαση βιβλίου από τη Βιβλιοθήκη Λαμίας και την πολιτιστική ομάδα του ΣΕΠΕ

Η Δημόσια κεντρική Βιβλιοθήκη Λαμίας, η Πολιτιστική Ομάδα ΣΕΠΕ Φθιώτιδας και οι εκδόσεις Λιβάνη σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου στις 10 Νοεμβρίου 2014 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου, στις 8:00 προλογίζει η Κατερίνα Δουβλέκα για τον Άλκη Αλκαίο συνομιλούν ο Μίλτος Πασχαλίδης και ο Νίκος Παπαγεωργίου
Αλκης Αλκαίος

Ο Άλκης Αλκαίος (Κοκκινιά Φιλιατών, 1949 - Αθήνα, 2012) ήταν ποιητής και στιχουργός. Το πραγματικό του όνομα ήταν Βαγγέλης Λιάρος. Πέθανε στις 10 Δεκεμβρίου 2012, σε ηλικία 63 ετών, από καρκίνο.Σχετικά με την καταγωγή του ο ίδιος αναφέρει σε επιστολή του προς το Σύλλογο Παργινών Αθήνας: «Στους φίλους μου καλλιτέχνες, όταν με ρωτούν για την καταγωγή μου, απαντώ ότι ο μεν Βαγγέλης [Λιάρος] είναι γέννημα Κοκκινιώτης και θρέμμα Παργινός, ο δε Άλκης [Αλκαίος] είναι γέννημα και θρέμμα Παργινός. Την Πάργα άλλωστε “περιέχουν” όλα μου τα τραγούδια κι ας είναι μόνο ένα απ’ αυτά που την αναφέρει ρητά (είναι η “Άνοιξη της Πάργας”) γιατί επί 45 χρόνια απ’ αυτήν φεύγω και σ’ αυτήν επιστρέφω κάθε καλοκαίρι. Γιατί η Πάργα μας είναι η νιότη μου, ο έρωτάς μου, το ταξίδι μου και η Ιθάκη μου».
Κατά τη διάρκεια της ζωής του έγραψε πλήθος ποιημάτων και γνωστών τραγουδιών όπως το Ερωτικό (Με μια πιρόγα). Βασικός του συνεργάτης υπήρξε ο μουσικοσυνθέτης Θάνος Μικρούτσικος. Συνεργάστηκε με καλλιτέχνες όπως οι Νότης Μαυρουδής, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Σωκράτης Μάλαμας, Μίλτος Πασχαλίδης και Μάριος Τόκας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου