Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Βιογραφικό Υποψηφίων Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας: Γιώργος Γκέκας

Γιώργος Γκέκας
Γεννήθηκα στα Βρυσιά Φαρσάλων στις 25- 9 - 1960.
Τέσσερα χρόνια μετά έρχομαι στη Ροδίτσα (Φθιώτιδας) με την οικογένειά μου για μόνιμη εγκατάσταση. Εκεί πέρασα τα παιδικά μου χρόνια.
Από το 1996 είμαι παντρεμένος, έχω δύο παιδιά τον Βασίλη και τη Κωσταντίνα 16 και 14 χρόνων και ζώ μόνιμα στη Λαμία
Σπούδασα στο ΤΕΦΑΑ Αθηνών. Αποφοίτησα το 1986 ενώ από το 1988 μέχρι και το 2013 εργάστηκα ως γυμναστής στη Πρωτ/θμια εκπαίδευση σε Σχολεία της Λαμίας.
Εδώ και ένα μήνα είμαι συνταξιούχος και πλέον τα ενδιαφέροντά μου έχουν περιοριστεί στις οικογενειακές υποχρεώσεις και στα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας
Από το 1990 και μετά υπήρξα μέλος ΔΣ σε συλλόγους εκπ/κών, κριτών στίβου, βετεράνων στίβου καθώς και συλλόγων Γονέων.

Έχω διατελέσει πρόεδρος στο σύλλογο βετεράνων στίβου από το 2000-03, στο Σύλλογο Καθηγητών Πρωτ/θμιας Εκπ/σης από το 2009-2013 και στο σύλλογο Γονέων του 2ου Γυμνασίου Λαμίας από το 2012-14.
Το 2006 είχα δημιουργήσει φίλαθλη κερκίδα με τη συμμετοχή μαθητών του 4 ου και του 9 ου Δημοτικού Σχολείου στο Χαλκιοπούλειο, για την ενίσχυση των δύο κορυφαίων σε συλλογικό επίπεδο ομάδων της πόλης μας, του Γυμναστικού (Βόλεϋ) και του Ιωνικού (Μπάσκετ) Λαμίας.

Το Μάιο του 2012 ήμουν πρώτος Λαμπαδηδρόμος (Ολυμπιακοί αγώνες του Λονδίνου) ως ένδειξη αναγνώρισης από το Δήμο Λαμίας για την εθελοντική προσφορά μου στη δημιουργία αθλητικού - πολιτιστικού πάρκου στη πόλη μας.
Επίσης για τη παραπάνω εθελοντική δράση την ίδια χρονιά, ο Δήμος με βράβευσε ως εθελοντή της χρονιάς.

Έχω συμμετάσχει σε 25 αγώνες Μαραθωνίου δρόμου και επίσης έχω αναλάβει τη διοργάνωση 11 αγώνων δρόμου σε ανώμαλο έδαφος με πανελλήνια συμμετοχή.
Από το 2010 ασχολούμαι με τα κοινά, ανήκω στη Πρωτοβουλία Ενεργών ΠολιτώνΛαμίας και είμαι μέλος της Συντονιστικής για θέματα που αφορούν κυρίως τη ποιότητα ζωής (περιβάλλον και αθλητισμός).

Όραμα και στοίχημα ζωής τα επόμενα χρόνια είναι :
1- η δημιουργία αθλητικού – πολιτιστικού πάρκου και
2- η εφαρμογή, πάνω σε σωστές βάσεις, προγράμματος περιβαλλοντικής αγωγής στα Σχολεία Πρωτ/θμιας και Δευτ/θμιας Εκπ/σης του Νομού Φθιώτιδας.

Φίλες και φίλοι, όσοι ζούμε σ αυτή την άναρχη πόλη, της ανομίας της ανευθυνότητας και της εξάρτησης
ήρθε η ώρα της αλλαγής να συνειδητοποιήσουμε τι έγιναν και τι δεν έγιναν 2 δεκαετίες τώρα και να αναρωτηθούμε….

Αξίζει η Λαμία να έχει μια καλύτερη τύχη; Τα παιδιά μας έχουν δικαιώματα; Έχουν λόγο ύπαρξης;


Γιώργος Γκέκας

Μέλος της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου