Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Βιογραφικό Υποψηφίων Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας: Τάνια Μπαξεβανάκη

Τάνια Μπαξεβανάκη
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λαμία.
Σπούδασα Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πάτρας και εργάστηκα για δύο χρόνια σε διαφημιστική εταιρία στην Αθήνα. Το 1995 απέκτησα το πτυχίο ΠΑΤΕΣ – ΣΕΛΕΤΕ.
Από τότε έως σήμερα εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπου εκτός του διδακτικού και παιδαγωγικού μου έργου, ασχολούμαι συχνά και με προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Ζω στη Λαμία με το σύζυγό μου Σπύρο Πολύδωρο και τις δύο κόρες μας. Τα τελευταία χρόνια είμαι Γραμματέας του Πνευματικού Κέντρου Ρουμελιωτών (Παράρτημα Φθιώτιδας).

Η πίστη αλλά και η αγάπη που έχω για τον τόπο μου με ώθησε να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας και να ζητήσω από τους συμπολίτες μου να μου εμπιστευτούν την ψήφο τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου