Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Βιογραφικό Υποψηφίων Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας: Πάπουτσας Θωμάς

Θωμάς Πάπουτσας
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λαμία ,αποφοίτησα από το 2Ο Γεν. Λύκειο με άριστα το 1984.
Σπούδασα Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός ΗΥ στη Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ.
Ασχολήθηκα σαν ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός επί σειρά ετών στην μηχανοργάνωση επιχειρήσεων ,στην ανάπτυξη εμπορικού λογισμικού για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στη εγκατάσταση δικτύων ΗΥ .

Παράλληλα δίδαξα ως εισηγητής σε Ι.Ε.Κ, Κ.Ε.Κ ,Τ.Ε.Ι , ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ και σε πλήθος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Κατάρτισης στις Νέες Τεχνολογίες & Πληροφορική .Το 2000 διορίστηκα στη Β/θμια Εκπαίδευση στο 2ο ΕΠΑΛ ως καθηγητής Πληροφορικής θέση που κατέχω μέχρι σήμερα .
Είμαι μέλος Τ.Ε.Ε με ενεργή δράση στην παράταξη « ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ».
Είμαι παντρεμένος με την εκπαιδευτικό Λίνα Γκουτζιαμάνη έχω 3 παιδιά και ζω στη Λαμία .

Η ενεργοποίησή μου στη Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμιάς (Π.Ε.Π.Λ.Α) έχει σαν στόχο μια πόλη καθαρή και ανθρώπινη για τους κατοίκους της ,απαλλαγμένη από το πρόβλημα των σκουπιδιών, του κυκλοφοριακού ,της ηχορύπανσης ,της έλλειψης αθλητικών χώρων ,παιδικών πάρκων ,πρασίνου. .Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την υλοποίηση των παραπάνω μέσα σε ένα πλαίσιο διαφάνειας ,ισονομίας και καθαρών διαδικασιών μακριά από σκοπιμότητες και προσωπικά οφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου