Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Βιογραφικό Υποψήφιων Δημοτικών Συμβούλων Πρωτοβουλίας / Γιάννακας Γιώργος

Γιάννακας Γεώργιος
                                                   
Γεννήθηκα το 1969 στη Στυλίδα. Σπούδασα Φυσική στη Σχολή Θετικών Επιστημών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας (Ε.Κ.Π.Α.) όπου και ολοκλήρωσα και το Μεταπτυχιακό μου στις Τηλεπικοινωνίες (Μ.Sc.) ενώ είμαι διδάκτωρ (Ph.D.) του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ (Η.Μ.Μ.Υ.) του Παν. Θεσσαλίας.

Είμαι εκπαιδευτικός της Β’/θμιας Εκπ/σης και υπηρετώ ως Υπεύθυνος του Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Φθιώτιδας. Έχω διδάξει Μαθήματα Φυσικών Επιστημών σε φροντιστήρια  αλλά και μαθήματα Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκτρονικής & Πληροφορικής σε Δημόσια ΙΕΚ αλλά και στο ΤΕΙ Στ. Ελλάδας μέχρι και σήμερα. Επίσης είμαι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων του ΥΠΑΙΘ, ενώ υπήρξα και Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 6ου ΓΕ.Λ. Λαμίας.

Διαμένω τα τελευταία 20 χρόνια στη Λαμία. Ενοχλούμαι πολύ από την ηχορυπαίνουσα πόλη μας, πιστεύω στον εθελοντισμό και θεωρώ ότι τα πράγματα αλλάζουν μόνο αν ενεργοποιηθεί ο κάθε πολίτης και αδράξει την ευκαιρία να διαμαρτυρηθεί, να βρει λύσεις και να βελτιώσει με πράξεις, έργα και ενεργό συμμετοχή, την ποιότητα ζωής του στον ιστό της πόλης. Σας καλώ να στηρίξετε την έκθεσή μου στα Δημοτικά δρώμενα στηρίζοντας με την ψήφο σας την Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Λαμίας και τον Υποψήφιο Δήμαρχο Παν. Στασινό το έργο του οποίου κρίθηκε, εκτιμήθηκε και πρέπει να συνεχιστεί. Διεκδικούμε την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας για ένα ελπιδοφόρο μέλλον του Δήμου  Λαμίας, μακριά από κηδεμονίες και χρίσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου