Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Ρατσιστική επίθεση και στην Λαμία-σοβαρές καταγγελίες για την στάση των αστυνομικών (βίντεο)

Ρατσιστικά κίνητρα φαίνεται πως είχε το επεισόδιο με τον ξυλοδαρμό  20άχρονου νεαρού στο κέντρο της Λαμίας από 35χρονο, από την Αγία Τριάδα.
Εντύπωση πάντως μεγάλη προκαλούν οι δηλώσεις του δικηγόρου του νεαρού Νίκου Πάπουτσα για αδιαφορία και ολιγωρία των αστυνομικών, στους οποίους κατέφυγε για προστασία και απονομή δικαιοσύνης ο χτυπημένος νεαρός.

Δείτε, στο ρεπορτάζ του Lamiareport ,την μαρτυρία του νεαρού καθώς και τις σοβαρές καταγγελίες του δικηγόρου του για την στάση των αστυνομικών.



"Με χτύπησε γιατί είμαι Αλβανός"
Ο νεαρός Αλβανός μίλησε στην κάμερα του LamiaReport, λέγοντας ότι έχει τελειώσει εδώ το σχολείο και ότι ουδέποτε είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν παρόμοιο πρόβλημα.
'' Με ρώτησε αν είμαι Αλβανός και όταν του απάντησα ναι, μου έριξε κεφαλιά στο πρόσωπο και μου έσπασε τη μύτη. Δεν τον έβρισε κανένας..'', υποστηρίζει ο 20χρονος Αλβανός, που ακολούθησε μαζί με τους φίλους αιμόφυρτος τον 35χρονο μέχρι την οδό Καποδιστρίου, στη στοά Μουσάτου.

Αν δεν είχα παρέμβει με την ιδιότητα του Δικηγόρου, ίσως και να μην τον είχε συλλάβει η αστυνομία, δηλώνει ο δικηγόρος του 20χρονου Νίκος Πάπουτσας.

Ο πελάτης μου δεν έχει σχέση με τη Χρυσή Αυγή δηλώνει στο φακό του LamiaReport και ο συνήγορος του 35χρονου Γιάννης Πατσούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου