Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Διαθεσιμότητα: Τον έστειλαν σε οργανισμό που κλείνει!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιστολή του υπαλληλου στο blog των Υπαλλήλων Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου «στα πλαίσια της διαδικασίας κινητικότητας των ΙΔΑΧ και σύμφωνα με τους οριστικούς καταλόγους του ΑΣΕΠ, ορίστηκε σαν φορέας τοποθέτησής μου, η Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων Βόλου. Πρόκειται για Ν.Π.Δ.Δ. η λειτουργία του οποίου έχει ανασταλεί. Απευθύνθηκα στο ΑΣΕΠ και η απάντηση που πήρα είναι ότι είναι αρμόδιοι μόνο για την μοριοδότηση και την τοποθέτηση των υπαλλήλων στις κενές θέσεις που δηλώθηκαν».

 Στην συνέχεια ο υπάλληλος επικοινώνησε με το Υπουργείο Δικαιοσύνης, στο οποίο ανήκει η Ε.Π.Α.Β. και τον ενημέρωσαν πως όντως υπάρχει πρόβλημα σοβαρό, τη στιγμή που η Στέγη δεν είναι σίγουρο αν θα επαναλειτουργήσει.
 «Χρειάζεται σύμφωνη γνώμη του Δ.Σ. της Στέγης για το αν θα αναλάβουν τα έξοδα μισθοδοσίας, τη στιγμή που δεν καλύπτεται από την τακτική επιχορήγηση του κράτους, αλλά από τους πόρους του ΝΠΔΔ. Με παρέπεμψαν δε στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Επικοινώνησα με το εν λόγω υπουργείο το οποίο πάλι με τη σειρά του με παρέπεμψε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Τους εξήγησα την όλη διαδικασία και μου είπαν να μιλήσω μαζί τους μετά από μία εβδομάδα» προστίθεται στην επιστολή.
 «Ζητώ την κατανόησή σας για την αγανάκτηση μου, απλά νιώθω πλέον τις ελπίδες μου για δικαίωμα εργασίας να εξανεμίζονται…» τονιζεται στην επιστολή που καταλήγει με σειρά ερωτησεων: Γιατί δηλώθηκαν από το Υπουργείο Δικαιοσύνης κενές θέσεις για έναν φορέα «φάντασμα»; Ακόμα κι αν επαναλειτουργήσει η ΕΠΑΒ, δεν είναι σίγουρο ότι –λόγω οικονομικών πόρων- θα συνεχιστεί επ’ αόριστο η λειτουργία της.
 Γιατί θα πρέπει να εξαρτώμαι μισθολογικά από την επιχορήγηση ενός ΝΠΔΔ και να μην πληρώνομαι από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών; Από το σύνολο των συναδέλφων που ήταν σε διαθεσιμότητα και τοποθετήθηκαν σε διάφορους φορείς, είμαι η πλέον αδικημένη και κυριολεκτικά βρίσκομαι στον αέρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ίδια μοίρα βρίσκεται ένας ακόμα συνάδελφός μου από τον Βόλο. Ποιος μου εγγυάται ότι θα έχει αίσια έκβαση η όλη διαδικασία κι ότι δεν θα φτάσω σε σημείο να απολυθώ; Γιατί δεν αναιρούν την εν λόγω απόφαση και να με τοποθετήσουν σε κάποιον φορέα από τους υπόλοιπους που έχω δηλώσει στον οποίο υπάρχουν κενές θέσεις;
 Και τέλος το μεγάλο ερώτημα: ως πού μπορεί να φτάσει η ατυχία μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου