Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Με λένε Johny Obama και ζω στη Λαμία

Την ηλικία μου δεν την ξέρω ακριβώς για να σας την πω, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος για να μπορώ να «προστατεύω» την πλατεία Ελευθερίας και τις γύρω περιοχές. Πρωί πρωί ξυπνώ πάω πίνω νερό είτε στη βρύση κάτω από τον πλάτανο της γωνίας Ρήγας Φεραίου και Διάκου ή αν έχω όρεξη κατεβαίνω στην πλατεία Λαού.
Θα «τσεκάρω» την περιοχή μου, μην  έχει έρθει κανένας  άλλος μάγκας και μετά θα περάσω από τον φίλο μου το Βαγγέλη για το πρωινό μου!
Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ κουραστική δουλειά κάθε μέρα, πρέπει να έχω τα μάτια και την όσφρησή μου συνεχώς σε επιφυλακή για να προστατεύω την περιοχή μου… υπάρχουν πολλοί επίδοξοι «κατακτητές».
Κατά τις 12 το μεσημέρι έχει τελειώσει και ο «έλεγχος» των «φρουρών» μου. Ποιοι είναι αυτοί; Όπως αντιλαμβάνεστε μόνος μου δεν μπορώ να «προσέχω» μια τόσο μεγάλη περιοχή και έχω στρατιώτες που με υπηρετούν! Όπως λέτε εσείς οι άνθρωποι, είμαστε μια αγέλη και εγώ βέβαια ο αρχηγός της.

Ήρθα στο Mag24 για να απαντήσω στο μόνιμο ερώτημά σας τις τελευταίες μέρες, τι έπαθε η ουρά μου; Κουράστηκα να βλέπω να με κοιτούν με οίκτο, αυτά έχει ο «πόλεμος»… και εγώ είμαι μάχιμος!
Βέβαια η ιστορία με την κομμένη μου ουρά, μάλλον ήταν ατύχημα!

Όπως κάθε ταχυδρόμος ξέρει, όταν μπει στην περιοχή μου τον συνοδεύω για να μην του επιτεθεί κανένας επίδοξος ληστής. Δεν θέλω στην δική μου ζώνη να ακουστεί το παραμικρό. Ο φίλος μου λοιπόν, ο ταχυδρόμος μπήκε στην πολυκατοικία για να μοιράσει τα γράμματα της ημέρας στους πολύ καλούς μου φίλους τους ενοίκους. Εγώ αγχωμένος μη και μας ακολουθεί κανείς με πονηρούς σκοπούς δεν πρόσεξα ότι η άκρη της ουράς μου ήταν μεταξύ κουφώματος και πόρτας της κυρίας εισόδου της πολυκατοικίας. Έκλεισε η πόρτα και ΧΡΑΑΑΚΚΚΚ…. Αστα να πάνε… είδα τον ουρανό με τάστρα, τα είδα όλα κολιόμενα… πως το λέτε εσείς οι άνθρωποι; Πιάστηκε η ουρά μου στην πόρτα και ένα κομμάτι της κόπηκε!

Εγώ φυσικά είμαι δυνατός, δεν μπορούσα να κάνω σαν τα κοριτσάκια που φωνάζουν από τον πόνο (άλλο αν είχα τρελαθεί ), γέμισε και ο τόπος αίματα και αυτό που σκέφτηκα ήταν να φύγω για να μην με δουν οι «δικοί» μου και πέσει το ηθικό τους. Πήγα κάπου που δεν θα σας πω, είναι το μυστικό μου μέρος.

Αργότερα με βρήκε το «ασθενοφόρο» μας εδώ στη Λαμία, ο Φιλοζωϊκός δηλαδή και αφού μου εξήγησαν ότι έπρεπε να μπω χειρουργείο, με νάρκωσαν και μου έκοψαν την ουρά μου. Όπως καταλαβαίνετε έτσι αρντάν που ήμουν πάνω στο Κυνοκομείο, ξεκουράστηκα λίγο. Όμως είχα αρχίσει να ανησυχώ για το τι θα κάνει η αγέλη μου, ποιος φυλάει την περιοχή μου και γενικά θα με ψάχνουν οι φίλοι μου… η αλήθεια είναι λοιπόν ότι δεν μου πολυάρεσε στο Κυνοκομείο και ευχαρίστησα την κα Χαρά που με τόση αγάπη με φρόντισε, και πήρα το δρόμο της επιστροφής για το κέντρο της Λαμίας.

Σήμερα θα με βρείτε είτε στην πλατεία Ελευθερίας, είτε Λαού, ή στα στενά… εκεί έχω υπηρεσία. Τι θέλουμε εμείς από εσάς τους ανθρώπους; Αγάπη και λίγο παιχνίδι που και που (δεν είμαι και πιτσιρίκος πια)…ε καλά αν θέλετε και λίγο φαγητό.

Α μην ξεχάσω, με τους φίλους προστάτες μας του Φιλοζωϊκού ψάχνουμε και αυτούς που προσπαθούν να μας δηλητηριάσουν, ρίχνοντάς μας φόλες. Αν ξέρει κανείς τίποτα, ξέρει που θα με βρει. Μετά αφήστε το πάνω μου…

http://www.mag24.gr/news/lamia-news/610-me-lene-johny-obama

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου