Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Και όμως, υπάρχουν εξωγήινοι... στην Ελλάδα

Το παρακάτω email είναι από τα πολλά που έχω λάβει τον τελευταίο καιρό και αποδεικνύει ότι, οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις σε αυτή τη χώρα, δεν έχουν ιδέα τι κάνουν (ξέρω, δεν αποκάλυψα και κάποιο σπουδαίο μυστικό).
Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν ελάχιστα εισοδήματα, αρκετά κάτω από το επίσημο όριο της φτώχειας και τους ζητούν να καταβάλουν φόρους, βάσει αντικειμενικών κριτηρίων, που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, διότι έχουν ένα σπίτι που κληρονόμησαν από τον πατέρα τους.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, διότι ναι μεν την πρώτη χρονιά που εφαρμόστηκαν όλα αυτά ορισμένοι τα πλήρωσαν, άσχετα αν θεωρούσαν ότι είναι άδικο, είμαι όμως της άποψης ότι κοιτάζοντας μπροστά, οι περισσότεροι από αυτούς τους φόρους δεν θα πληρωθούν, διότι απλά δεν μπορεί να πληρωθούν καθώς ο μέσος πολίτης δεν έχει τα χρήματα να πληρώσει.

Με νταηλίκια και απειλές δεν μαζεύεις φόρους, ειδικά όταν αυτοί οι φόροι είναι άδικοι.

Αγαπητέ κ. Καισάριε,

Σας γράφω για ένα ζήτημα που μου έχει προκύψει και για το οποίο θα επιθυμούσα την συμβολή σας προκειμένου για την επίλυσή του.

Είμαι εδώ και 14 μήνες άνεργος. Ταμείο ανεργίας δεν λαμβάνω, διότι η τράπεζα στην οποία εργαζόμουν και αποφάσισε να με εκδιώξει (δεν είναι του παρόντος αλλά εάν ενδιαφέρεστε έχει πολύ ζουμί και ο τρόπος απόλυσης) με ανάγκασε να υπογράψω ότι παραιτούμαι οικειοθελώς. Μέχρι εδώ ΟΚ, έλαβα κάτι παραπάνω για να μην γραφτώ στο επίδομα ανεργίας. Κανένα πρόβλημα.

Το πρόβλημα δημιουργείται από την στιγμή που στις ανώτερες βαθμίδες του υπουργείου οικονομικών αναλαμβάνουν άνθρωποι με χαμηλά προσόντα...

Έτσι λοιπόν, στις 15/09/2011 μου έρχεται ειδοποιητήριο από την εφορία για να καταβάλω έκτακτη εισφορά υπέρ των ανέργων (των ανέργων δηλαδή που παίρνουν επίδομα ανεργίας), παρά το γεγονός ότι ήμουν άνεργος από 28/6/2011, και εγγεγραμμένος στον ΟΑΕΔ από 25/08/2011.

Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μου και αιτήσεις μου για εξαίρεση, αυτό δεν κατέστη δυνατό και έτσι μπήκα κι εγώ στην σειρά, να περικόψω από τις οικονομίες μου 749 ευρώ για να ενισχύσω τους ανέργους που λαμβάνουν επίδομα.

Το παράλογο ελληνικό κράτος όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη: στο νέο εκκαθαριστικό της εφορίας, θα πρέπει να καταβάλω 494 ευρώ έκτακτη εισφορά για τους ανέργους που λαμβάνουν επίδομα ΟΑΕΔ, παρότι εγώ είμαι άνεργος και επιπλέον δεν λαμβάνω επίδομα και δεν έχω άλλες πηγές εισοδημάτων.


Κοινώς ένας άνεργος χωρίς επίδομα και χωρίς άλλα εισοδήματα θα πρέπει:

- να ενισχύσει το κράτος,
- να ενισχύσει τους άνεργους με επίδομα,
- να καταφέρει να επιζήσει

κι αυτά με τις οικονομίες του, εν γνώσει του ΥΠΟΙΚ ότι δεν υπάρχουν άλλες πηγές εισοδήματος.


Απευθύνθηκα μάλιστα και στο Υπουργείο Οικονομικών (δ/νση εισοδήματος, γραφείο 101) όπου ο προϊστάμενος μου ανέφερε ότι πρέπει από κάπου (π.χ. από τον Άρη ή από εξωγήινους) να βρω τα χρήματα να καταβάλω την έκτακτη εισφορά, μη τυχόν και πεινάσουν οι υπόλοιποι.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΟΙΚ, προκειμένου να απαλλαγώ από την έκτακτη εισφορά θα έπρεπε να κλείνω 12 μήνες άνεργος στις 30/04/2012. Διαφορετικά, θα έπρεπε να είμαι εγγεγραμμένος στα μητρώα του ΟΑΕΔ πριν από τις 28/08/2011 (γεγονός που συντρέχει στην περίπτωσή μου) αλλά να λαμβάνω επίδομα ανεργίας... δηλαδή, εάν δεν λαμβάνω επίδομα ανεργίας δεν δικαιούμαι απαλλαγής παρόλο που κλείνω 12 μήνες άνεργος!

Κ. Καισάριε, επειδή αυτό απλά δεν γίνεται επειδή δεν υπάρχουν εξωγήινοι, αλλά αυτό δεν το γνωρίζουν στο Υπ. Οικονομικών (ίσως θα πρέπει να ιδρύσουμε και αρμόδιο υπουργείο), μήπως να δημοσιεύσετε ένα αντίστοιχο άρθρο, μήπως και συγκινηθεί κανείς και αλλάξει τους νόμους; Γιατί οι νόμοι πέραν από εξωγήινους γράφονται και από ανθρώπους και καμιά φορά μπορεί να ξεφεύγει και καμιά κατηγορία που κανονικά θα έπρεπε να εξαιρεθεί.


Το αστείο είναι ότι όσοι πχ. έμειναν άνεργοι στις 03/05/2011 θα πρέπει να καταβάλλουν έκτακτη εισφορά και το πιο αστείο ότι μέσα στον Μάϊο του 2012 πάνω από 30.000 συνάνθρωποί μας έμειναν άνεργοι. Συνεπώς, του χρόνου τέτοια εποχή θα ζητάει το ΥΠΟΙΚ από αυτούς τους ανέργους έκτακτη εισφορά εάν δεν λαμβάνουν επίδομα!!!! Και τα χρήματα αυτών των ανέργων (όπως και τα δικά μου) για την έκτακτη εισφορά θα τα υπολογίζουν στους προϋπολογισμούς που θα στέλνουν στην Τρόικα και μετά θα λέμε ότι "ελλειμματικός ο προϋπολογισμός" κλπ κλπ...

Ω, τι Θαύμα...

Τάσος Κ.

Αγαπητέ Τάσο, δυστυχώς δεν έχω καμία συμβουλή να σου δώσω, εκτός από το ο θεός βοηθός, με αυτούς που έχουμε μπλέξει.

Και η απάντηση είναι ότι ναι, από εξωγήινους έχουν φτιαχτεί αυτοί οι νόμοι, διότι εγώ δεν έχω καμία άλλη εξήγηση.

Αν υπάρχει κάποιος αναγνώστης που γνωρίζει κάτι παραπάνω ή γνωρίζει πως μπορεί κάποιος με εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας να πάρει εξαίρεση από αυτή τη φορομπηχτική λαίλαπα, παρακαλώ τα σχόλιά σας.

Υπεύθυνος για την φιλοξενία

Γιώργος Καισάριος

george.kesarios@capital.gr



Πηγή:www.capital.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου