Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Για να κλείσετε ραντεβού για αξονικές τομογραφίες στο Νοσοκομείο Λαμίας πρέπει να πάτε αυτοπροσώπως! Το τηλέφωνο 2231063240 δεν απαντάει.

Χθες 24-4 και σήμερα 25-5 πήρα πάνω από δέκα φορές το 2231063240 και κάθε φορές το άφηνα να χτυπάει τουλάχιστον 10 φορές σε κάθε κλίση. Δεν το σήκωνε κανείς. Κάποια στιγμή παίρνω τον Διοικητή Κο Αγγούρα αλλά δεν ήταν εκεί όπως μου είπε η υπεύθυνη του γραφείου του. Της κάνω γνωστό το πρόβλημα και μου απαντά «αφού ο υπάλληλος είναι εκεί γιατί δεν το σηκώνει;». Την ίδια απορία είχα και εγώ. Αφού έκανα 7 κλήσεις τις χρονικές στιγμές : 8:25 , 8:50 , 9:10 , 9:30 , 10:10 , 10:30 , 10:50 δεν άντεξα και πήγα στο νοσοκομείο Λαμίας. Λέω στην υπάλληλο γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνο μου λέει ότι είναι δύο άτομα και δεν προλαβαίνουν. Αφού ολοκλήρωσα τις διαδικασίες με το ραντεβού πήγα να βρω τον Διοικητή . Αντί του Διοικητή βρίσκω τον υποδιοικητή Κο Ξαρχά ο οποίος με πολύ ευγένεια άκουσε το πρόβλημα και μου ζήτησε συγνώμη ! Η Ελλάδα περνάει πολύ μεγάλη οικονομική και κοινωνική κρίση για να την ξεπεράσουμε πρέπει πρώτα ο καθένας να κάνει το καλύτερο στο χώρο εργασίας του. Πριν παλέψουμε να αλλάξουμε την Ελλάδα ας αλλάξουμε πρώτα το χώρο στο οποίο είμαστε υπεύθυνοι και μας πληρώνει από το υστέρημα του ο Ελληνικός Λαός.

 Υ.Γ Στο άρθρο αυτό δεν θα σχολιάσω ότι ο χρόνος αναμονής για αξονική τομογραφία στο Νοσοκομείο Λαμίας είναι τουλάχιστον 2 μήνες και κανένα διαγνωστικό εργαστήριο στο Νομό Φθιώτιδας δεν είναι συμβεβλημένο. Δηλαδή ή θα πάς στο Νοσοκομείο ή θα το πληρώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου