Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Δεν έκλεψα, δε χρωστάω, δεν πληρώνω...

Του Γ.Καλλιώρα
Σε όλη μου την ζωή υπήρξα συνεπής στις υποχρεώσεις μου. Πάντα εξοφλούσα τούς λογαριασμούς μου απέναντι στην κοινωνία γιατί έτσι πίστευα, επειδή κατά συνείδηση ήμουν υπεύθυνος πολίτης με την πλήρη έννοια της υπευθυνότητας.
Έφυγα από το σπίτι μου σε ηλικία δεκαπέντε ετών, δούλεψα στην αλμύρα δεκαεννέα χρόνια, έκανα υπομονή για να μπορέσω κάποια στιγμή να επιστρέψω στην πατρίδα μου και να κάνω αυτό που θέλω και μου αρέσει.
Δεν έκανα περιουσία επειδή δεν έκλεψα ποτέ κανέναν. Ό,τι έχω κάνει στην ζωή μου καλό ή κακό το έκανα με το μυαλό μου και τα χέρια μου, δεν θα πω ευχαριστώ σε κανέναν, αλλά ούτε θα κατηγορήσω κανέναν, ότι έχω αποκτήσει έχει άμεση σχέση με τον ιδρώτα μου.
Ένα εφάπαξ πήρα και αυτό κινδυνεύω να το χάσω επειδή δεν έχω την δυνατότητα με την σύνταξη μου να πληρώσω τους άδικους φόρους που μού επιβάλουν και δεν σκοπεύω να το χάσω.

Αυτή τη στιγμή τρέχουν γύρω στα τρία χιλιάρικα απλήρωτοι φόροι και έχω μείνει με διακόσια ευρώ να περάσω όλο το μήνα. Και το χειρότερο είναι ότι ξέρω ότι αυτά που μου ζητάνε να πληρώνω δεν είναι χρήματα που θα πάνε ή πήγαν για το καλό της πατρίδος μου. Δεν θα με πείραζε να πληρώσω αρκεί να ξέρω ότι θα πάνε για σχολεία, νοσοκομεία, δρόμους κλπ. Ξέρω πολύ καλά ότι είναι χρήματα που θα καλύψουν τα κλεμμένα αυτών που έτρωγαν τόσα χρόνια . Ξέρω πολύ καλά ότι αν δεν πληρώσει κανένας ΕΛΛΗΝΑΣ τότε θα αναγκαστούν να ζητήσουν την επέμβαση της δικαιοσύνης για να γυρίσουν τα κλεμμένα πίσω ή να πληρώσουν οι υπεύθυνοι.

Εδώ και αρκετούς μήνες έχω πάψει να πληρώνω οτιδήποτε έχει σχέση με παράνομους φόρους κατά την συνείδηση μου, επειδή δεν μπορώ, επειδή δεν θέλω, επειδή δεν έκλεψα, επειδή είμαι ελεύθερος πολίτης και θέλω να συνεχίσω να είμαι ελεύθερος πολίτης και επειδή έχω εκπληρώσει και εκπληρώνω τις νόμιμες υποχρεώσεις μου απέναντι στην κοινωνία.

Αρνούμαι (πολιτικοί) να σας ακολουθήσω ακριβώς επειδή θεωρώ τον εαυτό μου κατά συνείδηση ελεύθερο και υπεύθυνο πολίτη και σύμφωνα με την συνείδηση μου πάντα είστε ανεύθυνοι και έχετε χάσει την επαφή με τον λαό.
Δεν θέλω να πιστεύω ότι εσείς εκπροσωπείτε την πατρίδα μου. Δεν θέλω να πιστεύω ότι εσείς έχετε σχέση με το ελληνικό πνεύμα. Δεν θέλω να πιστεύω ότι εσείς έχετε ελληνική παιδεία για πολλούς λόγους, αλλά ο βασικότερος είναι ένας. Αν ήσασταν υπεύθυνοι άντρες το πρώτο πράγμα που κάνατε όταν πήρατε την εξουσία θα ήταν να αποδώσετε δικαιοσύνη. Όλοι αυτοί που έφεραν την πατρίδα μας σε αυτή την κατάσταση θα έπρεπε σήμερα να ήταν ενώπιον της δικαιοσύνης, αλλά δεν το κάνατε. Έτσι δώσατε το δικαίωμα σε όλους εμάς τους Έλληνες (εσείς δεν είστε)να σας θεωρούμε δοσίλογους, κλέφτες, απατεώνες και συνυπεύθυνους για αυτή την κατάσταση. Και είστε !!!!

Αλλά αναρωτιέμαι:
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Εσείς δεν πολεμήσατε στη Βόρεια Ήπειρο, εσείς δεν είστε που προτιμήσατε να πεθάνετε από κρυοπαγήματα από το να λυγίσετε μπροστά στον εχθρό, εσείς δεν πολεμήσατε στα βουνά της Ελλάδος, εσείς διώξατε τους Γερμανούς, εσείς δεν πολεμήσατε σε όλες τις θάλασσες, εσείς δεν πολεμήσατε στην Αίγυπτο και όπου αλλού χρειάστηκε να δώσετε τον αγώνα σας σαν άνθρωποι υπερασπίζοντας την ελευθερία;
Αυτή τη στιγμή σας κλέβουν το ψωμί σας, κλέβουν την ελευθερία σας, κλέβουν το μέλλον των παιδιών σας. Και το χειρότερο είναι συνειδησιακή άλωση που δέχεται ο λαός μας. Μετατρεπόμαστε σε κατά συνείδηση ραγιάδες. Γι΄αυτο κάτι πρέπει να γίνει τώρα. Δεν πρέπει να παραδοθούμε αμαχητί. Έλληνες τι περιμένετε, ανέκαθεν ο λαός μας ήταν αγωνιστικός δεν σήκωνε ζυγό. Έχουμε υποχρέωση απέναντι στην ιστορία μας, απέναντι στους προγόνους μας, απέναντι στα παιδιά μας.
Όσο σκύβουμε το κεφάλι και κάνουμε τα χατίρια τους, όσο πληρώνουμε τα χαράτσια και τους υπόλοιπους φόρους εξασφαλίζουμε τους κλέφτες και τους απατεώνες, εξασφαλίζουμε την ασφάλεια των κλεμμένων τους, εξασφαλίζουμε την επέμβαση των ξένων στην πατρίδα μας. . .
Ξεσηκωθείτε οργανωθείτε δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση.
Δεν κλέψαμε κανέναν, δεν χρωστάμε σε κανέναν,δεν πληρώνουμε κανέναν να πληρώσουν αυτοί που τα έφαγαν, γιατί εκεί είναι τελικά το μυστικό της υπόθεσης.
Ότι όσο εμείς πληρώνουμε τόσο περισσότερη ασφάλεια παρέχουμε στους κλέφτες.
Αν εμείς δεν πληρώσουμε τότε θα αναγκαστούν κάποιοι από αυτούς που έκλεψαν να πάνε στην φυλακή.

Γ. Καλλιώρας
Μέλος της Πρωτοβουλίας Ενεργών πολιτών Λαμίας
Μέλος του δικτύου Αλληλεγγύης και Αχρήματης Ανταλλακτικής Οικονομίας Φθιώτιδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου