Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Καταγγελία για τον Δήμο Λαμίας

Θέλω να καταγγείλω την αδιαφορία των υπηρεσιών του Δήμου .
Πρόσφατα,δέχθηκα μια κλήση από τη Δημοτική Αστυνομία για παράνομο παρκάρισμα. Επειδή όμως θεώρησα ότι κακώς μου επιβλήθηκε απευθύνθηκα στις υπηρεσίες του Δήμου ώστε να υποβάλω ένσταση κάτι το οποίο θεωρώ ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη.
Μου ζήτησαν η ένστασή μου να γίνει εγγράφως , όπως και έγινε , εν τέλει , αν και με ταλαιπώρησαν μέχρι να καταλήξουν που πρέπει να την παραδώσω.
Αποτέλεσμα αυτής της ένστασής μου ήταν να με πάρουν απλά ένα τηλέφωνο και να μου πούνε ότι δεν γίνεται τίποτα, το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να με χρεώσουν με το μισό του προστίμου , δικαίωμα το οποίο έτσι και αλλιώς το είχα.

Και ερωτώ.
1) Με ένα απλό τηλεφώνημα ακυρώθηκε η ένστασή μου?
2) Από τη στιγμή που μου ζητάνε να κάνω εγγράφως την ένστασή μου , δεν πρέπει και εγγράφως να μου απαντήσουν?
3) Ποιοι είναι αυτοί που ακυρώνουν συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα ?
4) Ο Συμπαραστάτης του Δημότη ο οποίος θα μπορούσα να απευθυνθώ που βρίσκεται?

Η διαμαρτυρία μου φυσικά δεν έχει να κάνει με το ύψος του προστίμου , αλλά με την κάκιστη αντιμετώπιση που συνάντησα από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Κάποια στιγμή θα πρέπει αλλάξει αυτή η κατάσταση , αν θέλουμε να λέμε ότι μια πόλη είναι φιλική προς τους πολίτες της.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου