Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Θα μείνουμε και θα προσπαθήσουμε

Είμαι πολύ χαρούμενος που έλαβα μηνύματα από πολλούς ανθρώπους. Σας ευχαριστώ όλους όπως και όσα blogs ανέβασαν το κείμενό μου. Τα ιστολογία παίζουν σημαντικό ρόλο στην επικοινωνία και στις ανταλλαγές απόψεων όλων των ανθρώπων. Πρέπει να τα στηρίξουμε και να τα επιβραβεύσουμε για το κοινωνικό έργο που γίνεται μέσα από αυτά. Όπως είπα θα πρέπει να έχω χάσει κάθε ελπίδα για να φύγω μετανάστης, για άλλη μια φορά, μαζί με την οικογένειά μου. Πιστεύω ότι δεν έχει χαθεί η ελπίδα και μετά την χθεσινή συγκέντρωση των Ελλήνων στις πλατείες πολλών πόλεων της χώρας μας ένιωσα οτι υπάρχουν όλα εκείνα τα εφόδια για να πρωταγωνιστήσει η επόμενη γενιά που έχει την ικανότητα και την διάθεση να φτιάξει τα πράγματα καλύτερα.

Θα μείνω να δώσω και εγώ τον αγώνα μου. Μερικές φορές σκέφτομαι πως αν φύγουμε όλοι τελικά ποιοι θα μείνουν πίσω;

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε άλλο να μας κυριεύει ο φόβος και η απόγνωση. Είμαστε έλληνες, είμαστε νοήμων άνθρωποι και ζούμε σε μια υπέροχη χώρα. Έχουμε για πατρίδα την Ελλάδα κάτι που πολύ άλλοι λαοί ζηλεύουν και εποφθαλμιούν πολλά επάνω σε αυτήν.

Θα μείνω και θα προσπαθήσω μαζί με όλους εσάς να προσφέρουμε την ενέργειά μας και τα οράματά μας για κάτι καλύτερο. Έχουμε πτωχεύσει και άλλες φορές, δεν είναι ούτε η πρώτη φορά και ίσως ούτε η τελευταία. Η ζωή κύκλους κάνει. Παραδειγματιζόμαστε από το παρελθόν και σχεδιάζουμε το μέλλων.

Είναι δύσκολο για μένα και την οικογένειά μου αλλα τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε και ότι συμβεί στο μέλλον θα κοιμόμαστε ήσυχη διότι θα έχουμε κάνει την προσπάθειά μας. Ουαί και αλίμονο σε όποιον υποχωρεί σε προβλήματα και ατυχίες.

Σωτήρης Μουζίδης

http://smouzidis.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου