Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

"ΠΡΟΦΑΝΗΣ" - Απάντηση του Πάνου Σκουρουλιάκου στους ισχυρισμού του ΔΗΠΕΘΕ και του Δήμου

Διάβασα το δελτίο τύπου του Δήμου Λαμιέων, ως απάντηση στο κείμενο που έστειλα για τα εγκαίνια του ανακαινισμένου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΛΑΜΙΑΣ.
«Προφανώς» προσκλήθηκα αναφέρει!
Επιτρέψτε μου τρείς επισημάνσεις.
Πρώτον. Έστειλα το κείμενο ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για να ευχηθώ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ το νέο θέατρο, και δευτερευόντως για να εκφράσω τη θλίψη μου για την «θεσμική» αγένεια καλλιτεχνικής διευθύντριας και δημάρχου για τη μη πρόσκλησή μου.
Δεύτερον Αναφέρομαι ως «συνεργάτης» του δημάρχου , που «προέκρινε» τις εισηγήσεις μου για την δραστηριότητα του θεάτρου. Μα ο διευθυντής του θεάτρου, συνεργάζεται με τον πρόεδρο, που μπορεί να είναι κάποιος δημοτικός σύμβουλος, ή ο ίδιος ο δήμαρχος. Όσο για την αποδοχή των προτάσεών μου, μάλλον σωστά έκανε, αν κρίνει κανείς τον αντίκτυπο που είχαν αυτές στην ανοδική πορεία του Δη.Πε.Θε. ΡΟΥΜΕΛΗΣ κατά την περίοδο 1997 – 2007.
Τρίτον. Αν νομίζει κανείς ότι ενώ είχα την πρόσκληση στα χέρια μου έγραφα ότι ΔΕΝ προσκλήθηκα, ε τότε είσαι ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ κύριε δήμαρχε!

Υ.Γ. Αξιότιμε κύριε δήμαρχε Λαμιέων, θα ήθελα να σας απευθύνω δημόσια πρόσκληση, να παρακολουθήσετε την πρεμιέρα της κωμωδίας «Ο Φιάκας» που ανεβάζουμε με καλούς φίλους – συνεργάτες στο θέατρο «Μέλι», (Αριστοτέλους και Φώκαιας στην Αθήνα), την Τετάρτη 27/10 στις 9μ.μ. Πρόκειται για το έργο που είχατε «προκρίνει» να ανεβάσουμε το 2002, και παίχτηκε με επιτυχία στη Λαμία και ακόμα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (στο Εθνικό Θέατρο).
Είναι αυτή η παράσταση που παρουσιάσθηκε και στην Κωνσταντινούπολη, όπου μας ακολουθήσατε, και απολαύσατε την εργασία των «συνεργατών» σας. Οι θέσεις λοιπόν είναι κρατημένες στο όνομα: Γ. Κοτρωνιάς, και η πρόσκλησή σας , σας περιμένει ήδη στο ταμείο του θεάτρου.

Πάνος Σκουρολιάκος στο Lamianews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου