Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Βιογραφικό Υποψηφίων της Πρωτοβουλίας :Γεώργιος Γκέκας

Γεώργιος Γκέκας

Γεννήθηκα το 1960 στα Βρισιά Φαρσάλων.
Τελείωσα το Α Γυμνάσιο Αρρένων στη Λαμία το 1979.
Στη συνέχεια πήγα στην Αθήνα, όπου και τέλειωσα τη Σχολή Φυσικής Αγωγής-ΤΕΦΑΑ-το 1986 ως γυμναστής.
Η μεγάλη μου αγάπη για τον αθλητισμό είναι ο λόγος που συνεχίζω να γυμνάζομαι και να συμμετέχω σε αγώνες.
Έχω δυο παιδιά το Βασίλη και τη Κωνσταντίνα 12 και 10 χρονών αντίστοιχα.

Έχω εκλεγεί πρόεδρος στο Σύλλογο Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης το 2009 και είμαι εκδότης της εφημερίδας ΑΛΚΗ. Είμαι διορισμένος από το 1994 στη
Πρωτ.. Εκπαίδευση και εργάζομαι από το 1995 στο 9 Δημ.  Σχολείο Λαμίας.

Η ενασχόλησή μου τη τελευταία δεκαετία με τα προβλήματα του Δήμου Λαμίας, κυρίως αθλητικά και περιβαλλοντικά, ήταν η αφορμή να πάρω την απόφαση και να δηλώσω παρών σ αυτές τις εκλογές και να ζητήσω τη ψήφο από τους συμπολίτες μου.

Το όραμα για μια καθαρή και ανθρώπινη πόλη,για μια πολιτισμένη κοινωνία, που θα κληρονομήσουν τα παιδιά μας, είναι οι λόγοι για τους οποίους ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ στο νέο Καλλικρατειο  Δήμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου