Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Δέκα πιθανές αιτίες για ατύχημα με αυτοκίνητο


Στην Ολλανδία πραγματοποιήθηκε μία έρευνα που δείχνει ποιες είναι οι δέκα πιο πιθανές αιτίες πρόκλησης ή εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα. Την λίστα με το TΟΡ 10 γνωρίζουν καλά οι Έλληνες οδηγοί, αφού όλοι -λίγο πολύ- έχουν υποπέσει σε τέτοιου είδους σφάλματα και παραβάσεις…
Δείτε την λίστα:

  1. Η χρήση κινητού τηλεφώνου είναι η Νο1 αιτία πρόκλησης ατυχήματος. Η λύση ακούει στο όνομα Bluetooth, αλλά το καλύτερο από όλα είναι να μη μιλάμε στο τηλέφωνο, όταν οδηγούμε.
  2. Το να ασχολούμαστε με το ραδιόφωνο ή να αλλάζουμε CD είναι πολύ επικίνδυνο και ας μην το καταλαβαίνουμε. Το αγαπημένο αυτό αξεσουάρ απορροφά πολύ από την προσοχή μας και μπορεί να αποβεί μοιραίο…
  3. Το γεύμα την ώρα της οδήγησης δεν είναι ό,τι καλύτερο για κανέναν. Γιατί τα… σουβλάκια και τα χάμπουργκερ μπορεί να είναι νόστιμα, αλλά και πολύ επικίνδυνα. Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα αναψυκτικά – καφέδες και κυρίως όταν αυτά πέσουν πάνω μας…
  4. Σημαντική αιτία ατυχήματος είναι να παρακολουθούμε κάτι έντονα, όπως μία αφίσα (με μία ωραία γυναίκα) αλλά και ένα άλλο ατύχημα. Αυτό μας αποσπά την προσοχή και δεν θέλει και πολύ για να γίνει το κακό.
  5. Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται συστάσεις, για να αποφύγουμε την παράβαση αυτή.
  6. Η χρήση ναρκωτικών παίζει και αυτή τον ρόλο της και ιδίως σε νεαρές ηλικίες. Καλό είναι να… αποφεύγεται η χρήση τους.
  7. Πολλοί από τους οδηγούς κάνουν και άλλα πράγματα όταν οδηγούν. Π.χ., οι γυναίκες βάφονται και οι άνδρες ξυρίζονται. Καλό είναι αυτά να αποφεύγονται.
  8. Τα όρια ταχύτητας και κυρίως σε πυκνοκατοικημένες περιοχές παίζουν τον ρόλο τους. Θα πρέπει να τηρούμε τα όρια αυτά όχι μόνο στις πόλεις αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.
  9. Επικίνδυνη οδήγηση σημαίνει παραβίαση των κανόνων οδικής συμπεριφοράς. Σημαντικό στοιχείο και η απότομη, χωρίς προειδοποίηση, αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.
  10. Το κακό οδόστρωμα (που στην Ελλάδα το γνωρίζουμε καλά) επηρεάζει την ασφάλεια των οδηγών που κινούνται είτε σε μεγάλους είτε σε μικρούς δρόμους.
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης στο zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου