Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Αγαπητέ υποψήφιε Δήμαρχε...αγαπητέ υποψήφιε Δημοτικέ Σύμβουλε

Απευθύνομαι σε εσένα που θα καταθέσεις την υποψηφιότητα σου, διεκδικώντας την ψήφο μου για να γίνεις δήμαρχος η δημοτικός σύμβουλος στις εκλογές του Νοεμβρίου.

Εγώ είμαι, με θυμάσαι? Με αναγνωρίζεις? Ο ψηφοφόρος σου ντε!!

Που σε ψηφίζει και σε ξαναψηφίζει και σε εκλέγει τελικά αυτό που είσαι σήμερα.

Θα ήθελα να σου εκμυστηρευτώ ότι δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος μαζί σου.

Άλλωστε νομίζω το έχεις καταλάβει και εσύ ότι η ‘σχέση’ μας περνάει μια κρίση.

Θέλω λοιπόν να σου πω μερικά πράγματα για να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση, γιατί κάτι το ΔΝΤ κάτι η οικονομική ύφεση, μου κατσικώθηκες και εσύ τώρα ζητώντας μου ψήφο τάζοντας μου λαγούς με πετραχήλια , λες και δεν είχα να ασχοληθώ με τίποτα άλλο καλύτερο.
Μιας και έφτασε όμως ο καιρός άκουσε τα για να μην λες ότι δεν στα έχω πει.

Καταρχήν θέλω να πιστεύω ότι δεν είσαι επαγγελματίας πολιτικός (τοπικής αυτοδιοίκησης) αλλά απλά αγαπάς τον τόπο σου και θέλεις το καλύτερο για αυτόν.
Επίσης δεν θέλω να περνάει καθόλου από το μυαλό μου ότι, ότι κάνεις, το κάνεις γιατί σου αρέσουν απλά τα αξιώματα και σου διαφεύγει η ουσία του πράγματος του να συμμετέχεις ενεργά στην τοπική αυτοδιοίκηση πάντα για το καλό του τόπου και όχι για ιδίο όφελος.

Άσε λοιπόν τις ‘κωλοτούμπες’ και τις πρακτικές του ‘αμύνεσθαι περί πάρτης’, γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει.
Ασχολήσου με αυτόν τον έρμο τον τόπο που κάθε χρόνο όλο και χειρότερα πάει και βάλε και εσύ το λιθαράκι σου για το καλό του τόπου.

Δεν χρειάζεται δα να είσαι πυρηνικός επιστήμονας για να καταλάβεις τι θέλει ο τόπος, απλά παραμέρισε το ίδιο όφελος στο αξίωμα που θα πάρεις και θα το δεις ξεκάθαρα.

Τώρα που το σκέφτομαι,
υπάρχουν δυο κύριες ‘ράτσες’ τοπικοαυτοδιοικητικών, αυτούς που τους φτύνουμε εμείς οι δημότες και αυτούς που τους βγάζουμε το καπέλο, εσύ σε ποια ανήκεις???

Ελπίζω να σέβεσαι τον εαυτό σου και να καταλάβεις τι εννοώ, διαφορετικά αν δεν κατάλαβες την παραπάνω επιστολή θα σε παρακαλούσα να πας σπίτι σου και να αφήσεις τον τόπο στην ησυχία του.
Δεν χρειάζεται ο τόπος άλλους δυνάστες κύριοι κύριοι παρτάκηδες.

Ο τόπος θέλει δουλειά και αποτελεσματικότητα, όραμα και προγραμματισμό.

Με τιμή
Ο Blogger

Από το kamena-voyrla-news.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου